English site
חיפוש
חיפוש מתקדם

חלב - תזונה ובריאות


שלושה ביום - מה ולמה?

גוף האדם אינו מסוגל לייצר סידן, ולכן חשוב לדאוג לאספקה קבועה של סידן באמצעות המזון. יתרונם של מוצרי החלב הוא בכמות הסידן הגבוהה שבהם ובאיכות הספיגה שלו בגוף, לעומת מקורות סידן אחרים.

בתחילת שנת 2005 פורסמו הנחיות תזונתיות חדשות לאמריקאים לתזונה נכונה ובריאות. בהנחיות מומלץ לצרוך לפחות 3 מנות חלב ליום או שווה ערך להם כחלק מתזונה מאוזנת ובריאה.

לראשונה ההנחיות מתייחסות למוצרי החלב כאל נכס תזונתי שיש בכוחו לשפר את כלל התזונה - לעזור במניעת מחלות. במקביל להנחיות אלו פורסמו סקרים חדשים המראים כי רוב האנשים צורכים רק חצי מכמות זאת ואף פחות מכך.

לדף המידע המלא על "3 ביום" - לחצו כאן...

 

אחריות הורים להרגלי אכילה של ילדיהם

ילדים רוכשים הרגלי אכילה דומים לאלו של הוריהם ובהתאם לנהוג בבית. הרגלי האכילה בתקופת הילדות מלווים את הילדים הן כמתבגרים והן כמבוגרים.

להלן שלושה מאמרים, מתוך רבים הקיימים באתר, העוסקים בנושאים של תזונת ילדים והרגלי אכילה:

 

שילוב מוצרי חלב בתפריט המשפחתי

 

הקניית הרגלי אכילה במסגרת המשפחתית

 

חזרה לבית הספר - טיפים לארוחת עשר

 

מוצרי חלב תורמים לשמירה על המשקל

מחקרים מראים שאכילת לפחות 3 מנות מוצרי חלב דלי שומן ליום, כחלק מתזונה מאוזנת מופחתת קלוריות, עוזרת בהפחתת משקל ומסת שומן ובשמירה על המשקל המושג לאורך זמן.

 

מוצרי חלב לטיפול בהשמנה ולמניעתה

מרכיבים בחלב והשפעתם על ויסות המשקל

תפריט הבריאות
קישורים
office@milk.org.il :דרך המכבים 46, ת.ד. 15578, ראשל"צ 75054 | טל : 9564750 - 03 | פקס : 9564766 - 03 | דוא"ל
מופעל באמצעות מעוף, מגוון אפקט